ביבי לך / ביבי קרם סבוקלם BB CREAM : Bibi wants me to tell him how long this will take.

ביבי ביקש שאגיד לו כמה זמן זה ייקח. עם בנט עם סער עם החרדים ועם הליכוד בראש. ראש הממשלה, ביבי היקר, גבירותיי ורבותיי, ברצוני להודות לך ביבי על שיתוף הפעולה הטוב בינינו במאבק במגפת הקורונה. אני זקוק לך, ביבי לחמם את לילות הבדידות. יאללה ביבי לך, וכן לממשלת שינוי.

אלפי בני אדם פעילי תנועות המחאה הפגינו בבלפור ובקביל הפגינו בבימה אלפים נוספים . חיזוק למפ×'ינים: ×
חיזוק למפ×'ינים: ×"×'ת של יוסי ×›×"ן × ×'×" נתני×"ו â€" ×'אזזנט from buzznet.co.il
ביבי לך העם כבר לא רוצה אותך יותר אתה ממש מיותר. כולם יודעים שביבי הוא ראש ממשלה כושל. תודה לך, ביבי, על שרתמת את הכישרונות יוצאי הדופן שלך לעניין הציוני. גם אני רוצה לומר תודה לבנימין נתניהו. ביבי ביקש שאגיד לו כמה זמן זה ייקח. אלפי בני אדם פעילי תנועות המחאה הפגינו בבלפור ובקביל הפגינו בבימה אלפים נוספים . דונביץ' הסביר בריאיון באתר הארץ שעל אף הבחירה באות ל' שמשמשת בלוגו הליכוד, זה לא 'לכו' ולא נגד הליכוד. יאללה ביבי לך, וכן לממשלת שינוי.

בלי ביבי תקום עכשיו ממשלת ימין עם הערכים שהוא תמיד נלחם עליהם.

לא נכניס אותך לכלא, רק תחתום עסקה שתלך, שתוכל ללכת הביתה בשקט ותעזוב . תודה לך, ביבי, על שרתמת את הכישרונות יוצאי הדופן שלך לעניין הציוני. ביבי לך העם כבר לא רוצה אותך יותר אתה ממש מיותר. לבית דין של מעלה העונש שלך יהיה כל כך גדול שגם ביבי לא יעזור לך, . אבל ביבי לא מנע את האיום הקיומי של פצצת אטום, הגרעין האיראני. עם בנט עם סער עם החרדים ועם הליכוד בראש. בלי ביבי תקום עכשיו ממשלת ימין עם הערכים שהוא תמיד נלחם עליהם. היית יכול להישאר בבוסטון קונסלטינג . Bibi wants me to tell him how long this will take. תחילה שקל את הסיסמה באמא שלך לֵך . ביבי ביקש שאגיד לו כמה זמן זה ייקח. יאללה ביבי לך, וכן לממשלת שינוי. אלפי בני אדם פעילי תנועות המחאה הפגינו בבלפור ובקביל הפגינו בבימה אלפים נוספים .

עם בנט עם סער עם החרדים ועם הליכוד בראש. ביבי ביקש שאגיד לו כמה זמן זה ייקח. תחילה שקל את הסיסמה באמא שלך לֵך . בלי ביבי תקום עכשיו ממשלת ימין עם הערכים שהוא תמיד נלחם עליהם. גם אני רוצה לומר תודה לבנימין נתניהו.

אבל ביבי לא מנע את האיום הקיומי של פצצת אטום, הגרעין האיראני. ×
×"×—×"שות ×"טו×'ות: סוף לכי×'וש from www.ha-makom.co.il
עם בנט עם סער עם החרדים ועם הליכוד בראש. אבל ביבי לא מנע את האיום הקיומי של פצצת אטום, הגרעין האיראני. דונביץ' הסביר בריאיון באתר הארץ שעל אף הבחירה באות ל' שמשמשת בלוגו הליכוד, זה לא 'לכו' ולא נגד הליכוד. ביבי ביקש שאגיד לו כמה זמן זה ייקח. היית יכול להישאר בבוסטון קונסלטינג . בלי עבס בלי לפיד בלי עבודה. כולם יודעים שביבי הוא ראש ממשלה כושל. יאללה ביבי לך, וכן לממשלת שינוי.

עם בנט עם סער עם החרדים ועם הליכוד בראש.

בלי ביבי תקום עכשיו ממשלת ימין עם הערכים שהוא תמיד נלחם עליהם. היית יכול להישאר בבוסטון קונסלטינג . לבית דין של מעלה העונש שלך יהיה כל כך גדול שגם ביבי לא יעזור לך, . ראש הממשלה, ביבי היקר, גבירותיי ורבותיי, ברצוני להודות לך ביבי על שיתוף הפעולה הטוב בינינו במאבק במגפת הקורונה. דונביץ' הסביר בריאיון באתר הארץ שעל אף הבחירה באות ל' שמשמשת בלוגו הליכוד, זה לא 'לכו' ולא נגד הליכוד. יאללה ביבי לך, וכן לממשלת שינוי. תודה לך, ביבי, על שרתמת את הכישרונות יוצאי הדופן שלך לעניין הציוני. אני זקוק לך, ביבי לחמם את לילות הבדידות. כולם יודעים שביבי הוא ראש ממשלה כושל. עם בנט עם סער עם החרדים ועם הליכוד בראש. ביבי ביקש שאגיד לו כמה זמן זה ייקח. לא נכניס אותך לכלא, רק תחתום עסקה שתלך, שתוכל ללכת הביתה בשקט ותעזוב . Bibi wants me to tell him how long this will take.

אלפי בני אדם פעילי תנועות המחאה הפגינו בבלפור ובקביל הפגינו בבימה אלפים נוספים . רק עסקה, בבקשה ביבי תחתום עסקה, בבקשה, נוריד לך את האישום בשוחד, בבקשה. ביבי ביקש שאגיד לו כמה זמן זה ייקח. עם בנט עם סער עם החרדים ועם הליכוד בראש. לבית דין של מעלה העונש שלך יהיה כל כך גדול שגם ביבי לא יעזור לך, .

דונביץ' הסביר בריאיון באתר הארץ שעל אף הבחירה באות ל' שמשמשת בלוגו הליכוד, זה לא 'לכו' ולא נגד הליכוד. פוקימון ×
פוקימון ×"פוקי×"×¢ ×"ישראלי: ×"מויות מ×"×"יסטורי×" של מ×"ינת ישראל from 3.bp.blogspot.com
דונביץ' הסביר בריאיון באתר הארץ שעל אף הבחירה באות ל' שמשמשת בלוגו הליכוד, זה לא 'לכו' ולא נגד הליכוד. תודה לך, ביבי, על שרתמת את הכישרונות יוצאי הדופן שלך לעניין הציוני. רק עסקה, בבקשה ביבי תחתום עסקה, בבקשה, נוריד לך את האישום בשוחד, בבקשה. גם אני רוצה לומר תודה לבנימין נתניהו. ביבי ביקש שאגיד לו כמה זמן זה ייקח. אני זקוק לך, ביבי לחמם את לילות הבדידות. לא נכניס אותך לכלא, רק תחתום עסקה שתלך, שתוכל ללכת הביתה בשקט ותעזוב . עם בנט עם סער עם החרדים ועם הליכוד בראש.

דונביץ' הסביר בריאיון באתר הארץ שעל אף הבחירה באות ל' שמשמשת בלוגו הליכוד, זה לא 'לכו' ולא נגד הליכוד.

ביבי ביקש שאגיד לו כמה זמן זה ייקח. היית יכול להישאר בבוסטון קונסלטינג . רק עסקה, בבקשה ביבי תחתום עסקה, בבקשה, נוריד לך את האישום בשוחד, בבקשה. גם אני רוצה לומר תודה לבנימין נתניהו. בלי ביבי תקום עכשיו ממשלת ימין עם הערכים שהוא תמיד נלחם עליהם. דונביץ' הסביר בריאיון באתר הארץ שעל אף הבחירה באות ל' שמשמשת בלוגו הליכוד, זה לא 'לכו' ולא נגד הליכוד. עם בנט עם סער עם החרדים ועם הליכוד בראש. Bibi wants me to tell him how long this will take. יאללה ביבי לך, וכן לממשלת שינוי. ביבי לך העם כבר לא רוצה אותך יותר אתה ממש מיותר. אלפי בני אדם פעילי תנועות המחאה הפגינו בבלפור ובקביל הפגינו בבימה אלפים נוספים . בלי עבס בלי לפיד בלי עבודה. לא נכניס אותך לכלא, רק תחתום עסקה שתלך, שתוכל ללכת הביתה בשקט ותעזוב .

ביבי לך / ×'×™×'×™ קרם ס×'וקלם BB CREAM : Bibi wants me to tell him how long this will take.. Bibi wants me to tell him how long this will take. ביבי ביקש שאגיד לו כמה זמן זה ייקח. תודה לך, ביבי, על שרתמת את הכישרונות יוצאי הדופן שלך לעניין הציוני. לבית דין של מעלה העונש שלך יהיה כל כך גדול שגם ביבי לא יעזור לך, . בלי ביבי תקום עכשיו ממשלת ימין עם הערכים שהוא תמיד נלחם עליהם.

יאללה ביבי לך, וכן לממשלת שינוי ביבי. כולם יודעים שביבי הוא ראש ממשלה כושל.